Časté dotazy

Kolik je poštovné?

Ceny, za které si výrobek objednáte je koncová, nepříčítáme již žádné DPH ani nic jiného. Cena za poštovné se Vám vždy přičte před závazným odesláním objednávky. Podrobně rozepsané způsoby dopravy a poštovného.

Jak platit?

Platit můžete třemi způsoby, dle Vašich možností, důvěry k nám a výše poštovného.

Cena balíku skládá z ceny výrobku plus náklady na poštovné a také eventuální dobírku. Cena se Vám vždy přičte v procesu objednávání po jením zvolení, takže vždy uvidíte před objednáním konečnou cenu.

Platit můžete:

  • NA DOBÍRKU - zboží si objednáte, my ho pošleme dobírkou na Vaši adresu - platíte pošťákovi až přímo při předání zboží, bohužel nevýhoda pro Vás - příplatek za dobírku. Obecně se můžete třebas domluvit s kamarády a objednat vše najednou - ušetříte na poštovném!
  • PŘEVODEM NA ÚČET - stejný princip - pošlete nám peníze převodem na náš účet - po objednání Vám přijde e-mail s údaji kam máte peníze převést - ihned po přípsání na náš účet zboží posíláme!
  • OSOBNĚ - v prodejně v Třinci

Co přesně znamená údaj "doba expedice" u výrobku?

Doba expedice, je doba za kterou připravíme zboží k odeslání. Je vždy uváděna v pracovních dnech. Nelze tuto dobu zaměňovat s dobou dodání! Potom již záleží na dopravci (dle Vašeho výběru), jak dlouho k vám balík poputuje.

                                                                                  Pokud má produkt více variant:

Doba expedice 

Doba expedice = obecná ->

 

Vybrané varianty - v závorce ->

 

Posíláte věci i na Slovensko?

Ano, máme také slovenský e-shop. Zde je odkaz: Babytip.sk!

Co když si něco objednám a netrefím číslo nebo se mi to prostě nebude líbít?

Garantujeme Vám vrácení peněz nebo výměnu, pokud zboží vrátíte ve stanovené lhůtě (14 dnů), nepoužité včetně veškerého příslušenství (schopné dalšího prodeje).

Ještě mi nedošla tato objednávka která měla dojít již před 3 dny, proto bych se chtel zeptat jestli dojde a kdy?

Znovu opakujeme, že doba expedice u výrobku je pouze doba, za kterou jsme my schopni výrobek najít, zabalit a poslat, vše následně záleží na České poště. Ve chvíli, kdy balík pošleme, přijde Vám e-mail, který vás o odeslání informuje.

Mohu si věci někde prohlédnout osobně? Kde máte sklad/prodejnu?

Ano, BABYTIP má prodejnu v Třinci - Lidická 544.

Kam zaslat výměnu či reklamaci?

Prosíme o zaslání zboží na adresu:

Dětský svět u Kamčí, obchodní dům Styl
Lidická 544
739 61 Třinec
ČESKÁ REPUBLIKA

MÁTE DALŠÍ OTÁZKY?

Rádi odpovíme, stačí se zeptat...


Kontakt

BABYTIP

Adresa provozovny:

Dětský svět u Kamči
Vendryně 442
739 94 Vendryně

telefon: +420 728 355 665
email: obchod@babytip.cz

icq 638516895 ICQ: 638516895
Call me! Skype:

Facebook Facebook: Staň se fanouškem

GoPay Logo